top of page

ALGEMENE VOORWAARDEN




Om last-minute annuleringen en no-shows te voorkomen ben ik helaas genoodzaakt om een aanbetaling te hanteren. De tijd die voor u gereserveert staat kan op korte termijn niet meer ingevuld worden wat voor mij nadelige gevolgen heeft. Ik hoop op uw begrip voor deze voorwaarden.

1.  Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Browlux 040 en een klant waarop Browlux 040 deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen nadrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Browlux 040 behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen of bij te werken.        Gewijzigde voorwaarden worden van kracht zodra ze op de website van de salon worden gepubliceerd.

2. Afspraken en annuleringen
Een afspraak maken kunt U doen via het online boekingssysteem of via de whatsapp knop, ik zal hier z.s.m. op antwoorden.
​​
 
Bij het maken van een eertse afspraak wordt er een aanbetaling van 30% gevraagd voor Brow behandelingen  Er zal vooraf een betaalverzoek worden verstuurd, deze dient binnen 24 uur betaald te worden. Er kan anders geen garantie gegeven worden voor een afspraak, na betaling zal de afspraak worden bevestigd. De aanbetaling wordt uiteraard in mindering gebracht bij het afrekenen van je behandeling.
Aanbetalingen worden in geen enkel geval terug betaald.
Een gemaakte afspraak, op welke manier dan ook is juridisch bindend en dient te worden nagekomen.

Een afspraak voor brow behandeling annuleren:
Indien U niet aanwezig kan zijn dient uw afspraak minimaal 24 uur op voorhand van de afspraak te worden geannuleerd. Bij annuleringen binnen 24 uur zijn wij genoodzaakt om 50% van het totaalbedrag in rekening te brengen, ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen (er wordt uiteraard een uitzondering gemaakt bij een ernstige situatie)
Afspraken die na 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden geannuleerd of gewijzigd, worden volledig in rekening gebracht, ongeacht welke reden.
U kunt kosteloos 1 malig uw afspraak verzetten, wanneer u deze afspraak niet nakomt vervalt de aanbetaling.



Last-minute plekken die binnen 24 uur voor de afspraak worden gemaakt, kunnen niet meer worden geannuleerd. Indien dit wel wordt gedaan is Browlux 040 gemachtigd het gehele afgesproken bedrag in rekening te brengen.
Last-minute plekken moeten op voorhand volledig worden betaald.

Annuleringen/verplaatsen van een afspraak kan enkel via mail of whatsapp.

- Niet nakomen van afspraken (no-show)
Indien u niet komt opdagen bij uw afspraak zonder ons hierover te informeren (no-show) zullen wij 100% van het totale bedrag in rekening brengen.

- Op tijd komen
Wij vragen u vriendelijk  om op tijd te komen.
Ben je meer dan 10 minuten te laat dan kan helaas onze afspraak niet doorgaan, vervalt de aanbetaling en zullen we een nieuwe afspraak in moeten plannen.

- Betaling
Na de behandeling kunt u bij ons in de salon met contant betalen of per betaalverzoek. Indien contant verzoekt Browlux 040 de klant het bedrag gepast te betalen.
Alle prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

- Huisdieren
Gelieve geen dieren naar de salon mee te nemen.

3. Persoonsgegevens & privacy
De klant voorziet Browlux 040 voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Browlux 040 aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijze behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling. Browlux 040 neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie.
Browlux 040 behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Browlux 040 zal de gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant.

4. Geheimhouding
Browlux 040 is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeid uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak, Browlux 040 verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

5. Aansprakelijkheid
Browlux 040 is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat Browlux 040 is uitgegaan van de door klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Ieder lichaam is anders en kan anders reageren. Hierdoor is Browlux 040 niet aansprakelijk voor schade die een behandeling en/of product heeft aangericht, tenzij deze het gevolg zijn van opzettelijke nalatigheid of wangedrag. De client neemt haar/zijn eigen verantwoordelijkheid en eigen risico bij het ondergaan van een behandeling en/of bij het gebruik van een product.
Browlux 040 is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant              heeft meegenomen naar de salon.

6. Beschadiging en diefstal
Browlux 040 heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of andere eigendom beschadigt.
Browlux 040 meldt diefstal altijd bij de politie.

7. Klachten
Bij Browlux 040 streven we naar een uitstekende klantenservice en streven we ernaar om eventuele klachten of zorgen van onze klanten serieus te nemen en adequaat aan te pakken.
Wanneer de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen 48 uur  na de ontdekking mondeling zowel schriftelijk te worden gemeld aan Browlux 040. Browlux 040 zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. Browlux 040 zal de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord  geven.
Wij zullen alle klachten serieus nemen en ze zo snel mogelijk en naar beste vermogen behandelen. Browlux 040 geeft geen garantie op de resultaten van een behandeling en/of product.
Ieder lichaam is anders en reageert dan ook anders op een behandeling en/of product, waardoor Browlux 040 nooit op voorhand kan weten hoe het lichaam op een behandeling en/of product reageert.
Browlux 040 zal op een passende, doch redelijke wijze een oplossing zoeken. We streven ernaar om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen door een passende oplossing aan te bieden. Wanneer Browlux 040 en klager niet tot een overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
Klachten worden vertrouwelijk behandeld en met respect voor de privacy van de klant.

8. Behoorlijk gedrag
De klant behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Browlux 040 het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

9. Beeldmateriaal
Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto's en/of video's. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zal ik geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.
 
Door het maken van een afspraak bij Browlux 040 verklaart de klant zich akkoord met bovenstaande algemene voorwaarden.
​
​​

bottom of page